Mindent szabad, csak összeütközni és szilárd tárgynak nekimenni nem!

Kerékpáros tudnivalók 1930-ból

2010. június 02. - pohóka

szokjatok hozzá a bringás bejegyzéseimhez, minden nappal egy kicsit okosabb leszek. mire odakerülök a boltba, már mindent tudni fogok, amit tudhatok amatőrként. hála az internetnek.

most a biciklialkatrészeket tanulmányozom! és nézzétek, micsoda gyöngyszemet találtam^^  katt! cserkészszövetség:D meg 1930! irtó aranyos. olvassatok bele!

Mindig bizonyos csendes lenézéssel szoktuk nézni a még gyanusan tiszta és rendes, új gép birtokosát, ha arra gondolunk, hogy mit fog csinálni az első gumidefektnél. [...] Hogy ti, kedves cserkésztestvéreim, minél kevesebbszer vakargassátok tanácstalanul izzadt fejeteket, azért írtam ezt a kis füzetecskét.

az épített utak közepe, az úgynevezett koronája, rendszerint simább, jobb mint az út oldala. Különösen áll ez a kerékvágások közötti púpra. Ez igen sokszor jó, különösen ott, ahol több autó jár, mint lovaskocsi.

A kocsiút legszéle rendszerint szintén jó, azonban különösen olyan vidéken, ahol sokan járnak szegescipőben (Tirol stb.), itt lehet a legtöbb bakancsszeget összeszedni.

Mindent szabad, csak összeütközni és szilárd tárgynak nekimenni nem!

Kedves dolog az állatokkal való találkozás is. Éjjel ne tervezzünk hosszú utat falun keresztül, mert megesznek a kutyák. A csirke és tyúk rendszerint a gép előtt szalad és csak nehezen mer oldalt letérni. Vagy pedig egyenesen keresztben beleszalad a küllőkbe. A liba nem fél a kerékpártól, néha azonban támad. A kis svábgyerek azonban sokkal gyakrabban és rendszerint kővel.

A bejegyzés trackback címe:

https://pohoka.blog.hu/api/trackback/id/tr582050110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.