Regisztráció Blogot indítok
Van mit mondanod?

Regisztrálj és blogolj te is!

  • Kalandozások Etyeken és Móron

    Buszos túránk Budapestről indult, gondos idegenvezetőnk Békefi György építész úr volt, aki hasznos előadásaival tágította ismereteinket az út során. Az Etyeki-borvidéken élénk savú borok készülnek, mint a…

  • Ki foglalkozik a lelkészek lelkével?

    A hittanórák után már nagyon fáradt vagyok. Többnyire csak a csend hiányzik. De amikor nagyon fel vagyok dobva, mégiscsak bekapcsolom a rádiót. Épp csak fél füllel – bele-belekapcsolódva – hallgatom az egyházi…

  • -2 fok ma reggel

    -2 fok van ma reggel, igen nagy valószínűséggel vitte a cseresznyét és a szilvát is. Mindegyik most van full virágzásban, de igaziból már meg se lepődök rajta. Mióta itt vagyok a cseresznyefáról egyszer ettem kb.…

  • 68 autó a WRC Horvát rally nevezési listáján

    Ma jelent meg az április 18-21. közötti FIA WRC Horvát rally futam nevezési listája.  E szerint 68 db autó indulása várható a Zágráb központú aszfalt utakon zajló versenyen melyből 8 db Rally1-es csúcsgépet…

  • Skatulyák a HÉV-nél és a villamosnál

    Ha a múltkor írtam a budapesti helyiérdekű vasutak villamosokkal rokon motorkocsijairól, írnom kell a gyakran pont általuk vontatott apró, három oldalablakos pótkocsikról is, melyeket méretük miatt sokan "Skatulya"…

  • Kezdd el!

    Villámgyors regisztráció
    Egyszerű admin
    Sok pompás blogsablon

  • Hozd ide!

    Automatikus import
    Saját design
    Rengeteg olvasó

  • Posztolj!

    Facebook megosztás
    Fotó-, videó-, linkposzt
    Beágyazható képgalériák

  • Címlapra!

    Kiemelés
    Blog.hu Címlap
    Világhír